Diari semalam

16 Oktober 2011

Apa yang boleh terjadi jika anda tinggal rumah melebihi tiga hari!

Isteriku nak pergi KL. Aku ok je ngan Muntasirah. Malam la, kot2 nak susu. Aku ni jenis tido mati gak. Semalam dia tumpahkan air asam jawa dekat kepala tidur. Dengar dia dok main ngan mangkuk yang aku guna untuk isi air tur. Hai..amirah2... Malam ni ntah macam mana lah. Harap2 ok selama tiga hari ni. Mungkin bukan dia yang tumpahkan tapi mangkuk tu betul2 atas kepala dia.
           Dah la aku berehmpas pulas dok lawan iblis semalm. Kurang asam punya iblis. Berani kau cabar aku ya!!!. Balik karang aku hambat kau ngan 'air tawar'. Baca ayat Kursi sekali, tak jadi. Baca tiga Qul, makin kuat. Baca ayat 'seribu dinar' pun tak endah. last2 pas baca potongan terakhir ayat Kursi 40 X baru lari. Gila betul punya setan. Mujur lah Allah tolong aku....

Comments

Popular posts from this blog

Blog Vs Facebook?